Pomysły dla firmy // Organizacja

12/12

(ocen: 0)

Lista zadań do zrobienia

Dodał:   Fellowes

Poziom trudności:  Łatwy



 Oceń pomysł

  Zaloguj się by ocenić ten pomysł.


Lista zadań na dany tydzień ułatwi organizację pracy.


  1. Pobierz PDF i wydrukuj listę.
  2. Zalaminuj i wpisz markerem zadania.

WSKAZÓWKA! Jeżeli do laminacji użyjesz matowej folii Fellowes (nr kat. 5452103 – format A4) to na tak zalaminowanym dokumencie będzie można robić notatki ołówkiem i ścierać gumką. A jeśli użyjesz folii błyszczącej Fellowes (nr kat. 5351111 – format A4) będzie można robić na nim notatki markerem do tablic suchościeralnych (aby usunąć wpisy, wystarczy zetrzeć je ściereczką).


Tagi: lista, do zrobienia, to do list, organizacja w biurze

  Komentarze

  Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.


  Brak komentarzy. Skomentuj tą prace jako pierwszy.