Pomysły dla firmy // Organizacja

8/12

(ocen: 0)

Lista rzeczy do zrobienia

Dodał:   Fellowes

Poziom trudności:  Łatwy



 Oceń pomysł

  Zaloguj się by ocenić ten pomysł.


Lista rzeczy ułatwi organizację pracy zarówno w domu, jak i w pracy.


  1. Pobierz PDF i wydrukuj listę.
  2. Zalaminuj i wpisz markerem zadania i/lub doklej karteczki samoprzylepne post-it.

WSKAZÓWKA! Jeżeli do laminacji użyjesz matowej folii Fellowes (nr kat. 5452103 – format A4) to na tak zalaminowanym dokumencie będzie można robić notatki ołówkiem i ścierać gumką. A jeśli użyjesz folii błyszczącej Fellowes (nr kat. 5351111 – format A4) będzie można robić na nim notatki markerem do tablic suchościeralnych (aby usunąć wpisy, wystarczy zetrzeć je ściereczką).

  Komentarze

  Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.


  Brak komentarzy. Skomentuj tą prace jako pierwszy.