Pomysły dla firmy // Organizacja

2/12

(ocen: 1)

Lista rzeczy do zrobienia

Dodał:   Fellowes

Poziom trudności:  Łatwy



 Oceń pomysł

  Zaloguj się by ocenić ten pomysł.


Czy Ty również masz czasami problem z organizacją czasu pracy? Mamy na to radę! Z naszym harmonogramem "lista rzeczy do zrobienia" zaoszczędzisz czas i uporządkujesz swoje zadania nie tylko w pracy, ale również w swoim domu.


POTRZEBUJESZ

  • papier A4 i drukarkę
  • laminator i folie do laminacji
  • kolorowe flamastry

JAK TO ZROBIĆ?

  1. Pobierz PDF z harmonogramem i go wydrukuj.
  2. Włóż w folię do laminacji i zalaminuj (przy odrobinie płynu do mycia naczyń, gąbki i wody możesz z łatwością usunąć swoje notatki, aby wykorzystać planner wielokrotnie).
  3. Gotowe! Teraz możesz już notować i ustalać priorytety swoich zadań.

WSKAZÓWKA! Najlepsze efekty uzyskasz używając folii do laminacji Fellowes. Zapoznaj się z pełną ofertą folii laminacyjnych i akcesoriów na www.fellowes.pl

Oceń nasz pomysł jeśli Ci się podoba, pozostaw komentarz i polub nas na facebooku www.facebook.com/laminacja


Tagi: planner, plan pracy, harmonogram

  Komentarze

  Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.


  Brak komentarzy. Skomentuj tą prace jako pierwszy.